Regulaminy, polityki prywatności, regulaminy sklepów internetowych

Kiedy UOKIK może zakwestionować regulamin sklepu internetowego?

Regulaminy sklepów internetowych, a także regulaminy świadczenia usług drogą elektroniczną, powinny być sformułowane precyzyjnie i przejrzyście. To oznacza, że muszą być dostosowane do specyfiki danego produktu, np. jeśli wymaga on dostawy w warunkach kontrolowanych bądź też jest indywidualnie konfigurowany według specyfikacji użytkownika. Mimo to dostawcy usług i sprzedawcy są zobowiązani przestrzegać również uniwersalnych przepisów, np. związanych z prawami konsumenta dotyczącymi zwrotów i reklamacji. W regulaminie nie mogą znaleźć się również tzw. klauzule niedozwolone.

W kancelarii Hauslag W-D | G:

  • Opracowujemy wzory regulaminów dla sklepów internetowych i platform handlowych.
  • Redagujemy regulaminy dla aplikacji internetowych i mobilnych.
  • Sporządzamy regulaminy dostępu do treści cyfrowych oraz świadczenia usług on-line.
  • Dostarczamy klientom treść polityki prywatności, klauzul RODO, a także innych oświadczeń i klauzul wymaganych aktualnymi przepisami prawa.
  • Weryfikujemy dokumenty aktualnie stosowane przez klienta pod kątem ich zgodności z prawem oraz obecności klauzul abuzywnych.
  • Pomagamy klientom dopełnić obowiązki informacyjne wynikające z dyrektywy OMNIBUS oraz innych rozporządzeń.
Kancelaria Hauslag W-D | G

Służymy wsparciem i doradztwem z zakresu prawa IT. Jak możemy pomóc Tobie?

W sprawie pytań oraz konsultacji prosimy o kontakt telefoniczny:

lub poprzez formularz:

Formularz kontaktowy

Jak możemy się z Tobą skontaktować?

W czym możemy Ci pomóc?