Rękojmie i reklamacje

Czym różni się rękojmia od gwarancji?

Klient, który nabywa pojazd i wykryje, że jest on obciążony wadą lub niezgodny z umową, może dochodzić swoich praw korzystając z rękojmi lub gwarancji. Rękojmia stanowi odpowiedzialność zarówno za wady fizyczne, jak i prawne towaru - bez względu na to, czy zostały one zawinione przez sprzedawcę. Odpowiedzialności tej, co do zasady, nie można zmienić warunkami umowy. Natomiast gwarancja może być udzielona nie tylko przez sprzedawcę, ale także przez producenta bądź dystrybutora. Jej zakres jest zatem określony umową, a ona sama jest dobrowolną deklaracją.

W kancelarii Hauslag W-D | G:

  • Świadczymy porady prawne nabywcom wskazując, z jakich praw mogą oni skorzystać po stwierdzeniu wady pojazdu lub jego niezgodności z umową.
  • Udzielamy sprzedawcom porad prawnych dotyczących ich odpowiedzialności z tytułu rękojmi za wady techniczne i prawne pojazdu.
  • Doradzamy producentom, dystrybutorom i sprzedawcom pojazdów przy kształtowaniu polityki gwarancyjnej oraz sporządzamy wzory dokumentów na potrzeby gwarancji.
  • Pomagamy nabywcy w uzyskaniu opinii rzeczoznawcy dotyczącej stwierdzonych wad pojazdu.
  • Konsultujemy zapisy dotyczące procedury reklamacyjnej, odpowiedzialności z tytułu rękojmi gwarancji w umowach sprzedaży, a także innych dokumentach.
  • Wspieramy podmioty udzielające gwarancji na pojazdy nowe i używane w obsłudze zgłoszeń od nabywców.
Rękojmie i reklamacje

Co o współpracy z Kancelarią Hauslag W-D | G mówią klienci?

Każdą decyzję dotyczącą kształtowania i rozwoju oferty podejmujemy z myślą o klientach. Kluczową rolę w tym procesie odgrywają opinie oraz informacje zwrotne. Zobacz, jak klienci postrzegają współpracę z naszą kancelarią. (Przedstawione opinie zamieszczone zostały na Profilu Firmy w Google i nie były weryfikowane pod kątem ich pochodzenia od osób, które skorzystały z oferty)

Bardzo dziękuję Panu Tomaszowi Wolny -Dunst oraz Tomaszowi Witt za błyskawicznie przeprowadzoną sprawę, za ich zaangażowanie i super kontakt. Sprawa załatwiona w niespełna tydzień dzięki czemu miałam spokojny urlop. Polecam z całego serca.

Aga Czech

Kancelaria wywalczyła odszkodowanie za duże opóźnienie w locie Lufthansy. Wprawdzie trwało to trochę, ale zakończyło się powodzeniem. Zachęcam do korzystania z AirHelp, żeby linie lotnicze nie ignorowały swoich pasażerów. Dziękuję bardzo.

Grażyna Karaś

Kancelaria wywalczyła odszkodowanie za dosyć spore spóźnienie lotnicze co prawda trzeba było trochę poczekać wiadomo procedury jeszcze akcja COVID nie sądziłam ze się uda a jednak :)
Jesteście godną polecenia firmą
Polecam każdemu
Dziękujemy

Joanna Paskiewicz

Profesjonalnie, skutecznie i kompleksowo. To w największym skrócie o kancelarii. Pomoc i wsparcie na każdym etapie sprawy. Zawsze odpowiedzą i doradcą w choćby najbardziej błahych tematach. Czuć, że dbają o dobro swojego klienta.

Piotr Bojke

Opinie użytkowników pochodzą z serwisu Google

Służymy wsparciem i doradztwem z zakresu prawa motoryzacyjnego. Jak możemy pomóc Tobie?

W sprawie pytań oraz konsultacji prosimy o kontakt telefoniczny:

lub poprzez formularz:

Formularz kontaktowy

Jak możemy się z Tobą skontaktować?

W czym możemy Ci pomóc?