Spory z klientami (zwroty, reklamacje)

Czy sklep on-line zawsze musi przyjąć zwrot towaru od klienta?

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, klienci mają prawo do zwrotu towaru zakupionego on-line - bez podania przyczyny. Sprzedawca może jednak odmówić przyjęcia towaru, np. jeśli produkt nosi ślady użytkowania. Istnieją także sytuacje, w których odstąpienie od umowy jest niemożliwe - dzieje się tak w przypadku wielu produktów cyfrowych. Zdarza się, że spór między sprzedającym a kupującym - dotyczący zwrotu lub reklamacji produktu - znajduje swój finał w sądzie.

W kancelarii Hauslag W-D | G:

  • Sprawdzamy, jak zostały sformułowane zapisy regulaminu dotyczące reklamacji i zwrotów.
  • Analizujemy, czy w danej sytuacji sprzedający ma obowiązek wymiany towaru bądź zwrotu pieniędzy.
  • Wspieramy przedsiębiorców w opracowaniu wzorów pism do obsługi reklamacji.
  • W sytuacjach, w których zastosowanie szablonu odpowiedzi na reklamację nie jest możliwe, sporządzamy indywidualną odpowiedź dla klienta sklepu.
  • Uczestniczymy w negocjacjach między właścicielem sklepu internetowego a klientami, dążąc do wypracowania ugody.
  • Jako kancelaria prawna reprezentujemy właścicieli sklepów internetowych w sporach sądowych z klientami.
Spory z klientami (zwroty, reklamacje)

Co o współpracy z Kancelarią Hauslag W-D | G mówią klienci?

Każdą decyzję dotyczącą kształtowania i rozwoju oferty podejmujemy z myślą o klientach. Kluczową rolę w tym procesie odgrywają opinie oraz informacje zwrotne. Zobacz, jak klienci postrzegają współpracę z naszą kancelarią. (Przedstawione opinie zamieszczone zostały na Profilu Firmy w Google i nie były weryfikowane pod kątem ich pochodzenia od osób, które skorzystały z oferty)

Polecam bardzo kancelarii pana Tomasza oraz jego samego ponieważ bardzo pomógł mi w mojej bardzo trudnej sprawie o podział majątku praktycznie myślałem że zostanę z niczym jednak dzięki pracy pana Tomasza byłem równym uczestnikiem w podziale majątku jest to człowiek pełen zaangażowania i pełni profesjonalny w tym co robi pan Tomasz został mi przydzielony z urzędu tym bardziej jestem pełen podziwu bo już miałem prawie dobrze urzędu i szczerze mówiąc byłem zawiedziony ich zaangażowaniem A to jestem naprawdę bardzo bardzo Mile zaskoczony Pan Tomasz na każdym etapie sprawy bardzo chętnie mi pomaga tłumaczył jakie mamy możliwości jestem pełen podziwu polecam każdemu tą kancelarię i pana Tomasza jeszcze raz dziękuję Kancelarii jaki zarówno osobiście dziękuję panu Tomaszowi za jego zaangażowanie i pomoc

Robert Krasiński

Kancelaria wywalczyła odszkodowanie za duże opóźnienie w locie Lufthansy. Wprawdzie trwało to trochę, ale zakończyło się powodzeniem. Zachęcam do korzystania z AirHelp, żeby linie lotnicze nie ignorowały swoich pasażerów. Dziękuję bardzo.

Grażyna Karaś

Kancelaria wywalczyła odszkodowanie za dosyć spore spóźnienie lotnicze co prawda trzeba było trochę poczekać wiadomo procedury jeszcze akcja COVID nie sądziłam ze się uda a jednak :)
Jesteście godną polecenia firmą
Polecam każdemu
Dziękujemy

Joanna Paskiewicz

Profesjonalnie, skutecznie i kompleksowo. To w największym skrócie o kancelarii. Pomoc i wsparcie na każdym etapie sprawy. Zawsze odpowiedzą i doradcą w choćby najbardziej błahych tematach. Czuć, że dbają o dobro swojego klienta.

Piotr Bojke

Opinie użytkowników pochodzą z serwisu Google

Służymy wsparciem i doradztwem z zakresu prawa e-handlu. Jak możemy pomóc Tobie?

W sprawie pytań oraz konsultacji prosimy o kontakt telefoniczny:

lub poprzez formularz:

Formularz kontaktowy

Jak możemy się z Tobą skontaktować?

W czym możemy Ci pomóc?