Spory z klientami (zwroty, reklamacje)

Czy sklep on-line zawsze musi przyjąć zwrot towaru od klienta?

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, klienci mają prawo do zwrotu towaru zakupionego on-line - bez podania przyczyny. Sprzedawca może jednak odmówić przyjęcia towaru, np. jeśli produkt nosi ślady użytkowania. Istnieją także sytuacje, w których odstąpienie od umowy jest niemożliwe - dzieje się tak w przypadku wielu produktów cyfrowych. Zdarza się, że spór między sprzedającym a kupującym - dotyczący zwrotu lub reklamacji produktu - znajduje swój finał w sądzie.

W kancelarii Hauslag W-D | G:

  • Sprawdzamy, jak zostały sformułowane zapisy regulaminu dotyczące reklamacji i zwrotów.
  • Analizujemy, czy w danej sytuacji sprzedający ma obowiązek wymiany towaru bądź zwrotu pieniędzy.
  • Wspieramy przedsiębiorców w opracowaniu wzorów pism do obsługi reklamacji.
  • W sytuacjach, w których zastosowanie szablonu odpowiedzi na reklamację nie jest możliwe, sporządzamy indywidualną odpowiedź dla klienta sklepu.
  • Uczestniczymy w negocjacjach między właścicielem sklepu internetowego a klientami, dążąc do wypracowania ugody.
  • Jako kancelaria prawna reprezentujemy właścicieli sklepów internetowych w sporach sądowych z klientami.
Spory z klientami (zwroty, reklamacje)

Co o współpracy z Kancelarią Hauslag W-D | G mówią klienci?

Każdą decyzję dotyczącą kształtowania i rozwoju oferty podejmujemy z myślą o klientach. Kluczową rolę w tym procesie odgrywają opinie oraz informacje zwrotne. Zobacz, jak klienci postrzegają współpracę z naszą kancelarią. (Przedstawione opinie zamieszczone zostały na Profilu Firmy w Google i nie były weryfikowane pod kątem ich pochodzenia od osób, które skorzystały z oferty)

Bardzo dziękuję Panu Tomaszowi Wolny -Dunst oraz Tomaszowi Witt za błyskawicznie przeprowadzoną sprawę, za ich zaangażowanie i super kontakt. Sprawa załatwiona w niespełna tydzień dzięki czemu miałam spokojny urlop. Polecam z całego serca.

Aga Czech

Polecam bardzo kancelarii pana Tomasza oraz jego samego ponieważ bardzo pomógł mi w mojej bardzo trudnej sprawie o podział majątku praktycznie myślałem że zostanę z niczym jednak dzięki pracy pana Tomasza byłem równym uczestnikiem w podziale majątku jest to człowiek pełen zaangażowania i pełni profesjonalny w tym co robi pan Tomasz został mi przydzielony z urzędu tym bardziej jestem pełen podziwu bo już miałem prawie dobrze urzędu i szczerze mówiąc byłem zawiedziony ich zaangażowaniem A to jestem naprawdę bardzo bardzo Mile zaskoczony Pan Tomasz na każdym etapie sprawy bardzo chętnie mi pomaga tłumaczył jakie mamy możliwości jestem pełen podziwu polecam każdemu tą kancelarię i pana Tomasza jeszcze raz dziękuję Kancelarii jaki zarówno osobiście dziękuję panu Tomaszowi za jego zaangażowanie i pomoc

Robert Krasiński

Kancelaria wywalczyła odszkodowanie za duże opóźnienie w locie Lufthansy. Wprawdzie trwało to trochę, ale zakończyło się powodzeniem. Zachęcam do korzystania z AirHelp, żeby linie lotnicze nie ignorowały swoich pasażerów. Dziękuję bardzo.

Grażyna Karaś

Profesjonalnie, skutecznie i kompleksowo. To w największym skrócie o kancelarii. Pomoc i wsparcie na każdym etapie sprawy. Zawsze odpowiedzą i doradcą w choćby najbardziej błahych tematach. Czuć, że dbają o dobro swojego klienta.

Piotr Bojke

Opinie użytkowników pochodzą z serwisu Google

Służymy wsparciem i doradztwem z zakresu prawa e-handlu. Jak możemy pomóc Tobie?

W sprawie pytań oraz konsultacji prosimy o kontakt telefoniczny:

lub poprzez formularz:

Formularz kontaktowy

Jak możemy się z Tobą skontaktować?

W czym możemy Ci pomóc?